Sunday, July 5, 2009

wat gape lah 2 abe wei!!!!!

CORETAN 5 org budak hitam Yang TELAH msk TM
(......awe oh awe masuk TM la kito....)
byk pengalaman2 nok suko bila d ingt2 balik
antara 5ekor yang masuk TM
-ayie --------menara tm raja chulan
-juki---------ITK medan jaya,marang ganu
-shidi--------pengkalan chepa klate
-pokcek-------menara TM jlan pantai baru
-tokbatin-----x dpt di kesan.
bila dh dpt keje sume dh jd poyo2 gilo.(berlagak3)
wat masa nie ok la kje pn.

>>>>info terbaru pokdin ngan j dh dpt msk UTP.
ari isnin nie register...--gud luck to them.
>>>>barai dh jd cikgu.tp aku rasa mapuh kerah la ank2 murid dia kna klentong kt dia.
>>>>apen still lg memburu aweks2 impian..dh hunyut dh yg nie sorang.

salam.bye

wait.gmbr terbaru akan di uplod pas nie







salam rindu kepada budak2 itam,,,,

hehehehe,,,,,boringnya duk umah abe wei,,,,saje aku membuat coretan yg tidak seberapa,,,,hehehe....aku tulis ni kul 4 pg.,,,,boring weh duk umah,,,,lonely!!!!!!LONELY!!!!!!!!!saje 2 je aku ni,,,,,sekarang ni aku ada keje,,,,jd penghulu kat travian,,,,dah 9kg aku wat bernama tompok,,,,,ada budak itam 3 ladi penghulu,,,,pongoh,,,,,,tokki,,,,hipo,,,,,sumenya dalam ally sama.....pe yg aku nak katakan,,,,,memang x tido,,,,mandi x basah,,,,tido x lena,,,,,,,fikirkan kg ni,,,,kata hikmah budak itam....JEM!!!JEM KLEM!!!,,,,,,hehehe,,,,,tp sebenarnya ada advantage jugak main travian ni,,,,yg pertama,,,,susunan strategy most important,,,,kalau x de strategy,,,,,,abislah kg kena tawan,,,,,,ape yg penting kata wonderpet,,,,hehehe,,,,kerjasama,,,,kalua diperhatikan,,,,dari observation,,,,,,ally yg mementingkan kerjasama akan berjaya,,,,,,sekarang ni dalam server 3x,,,,,,natar dah mai,,,,,,ari 2 natar send spy kat aku,,,,tp yg peliknya,,,,,spy dia burung......heheheh,,,,,,x leh nak bunuh,,,,,,,,ish3...aku harap natar xserang kg aku,,,,abis rakyat jelata aku,,,huhuhu,,,klah....malas dah aku nak taip,,,,chow lu,,,,aku doa sume member aku dapat kejayaan hidup dunia akhirat,,,,,,,Sama 2 lah kita doa ye,,,,amin

No comments:

Post a Comment